Ruilen & Retourneren

Ruilen & Retourneren

We hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je 30 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen, ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig. Houd er rekening mee dat de klant de verzendkosten van het product naar de magazijnen moet dragen, tenzij het product beschadigd is of niet aan de beschrijving voldoet. Helaas kunnen we geen retouren accepteren op afgeprijsde artikelen of cadeaubonnen.

Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via support@trendytas.nl. Als je retour is geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die zonder eerst een retour aan te vragen naar ons worden teruggestuurd, worden niet geaccepteerd.

Je kunt altijd contact met ons opnemen voor eventuele vragen over retouren via support@trendytas.nl.

Beschadigingen en problemen Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect, beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

Ruilen De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt te retourneren en, zodra de retour is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.

Terugbetalingen We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, en je laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als deze wordt goedgekeurd, wordt je automatisch terugbetaald via je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt en boekt.